Alla inlägg under mars 2010

Av Jasmine Älvestam - 21 mars 2010 12:42

Hama beads<3


Dessa gjorde jag igår =)

  Såhär ser det ut på min vägg just nu haha ^^

Av Jasmine Älvestam - 21 mars 2010 12:34

Shit alltså, hela huset ser ut som ett bombnedslag och det är damm över allt XD Jag längtar som fan tills detta ska vara klart. Då blir det ett fint hus =D


Ikväll ska jag med Madde, Nicke och Tobbe och kolla på film. Vet dock inte vilken film än.. hoppas det blir något med skräck eller gore. xD Har svårt för romantiska filmer :P

Just nu står håkan på bjälkarna som är kvar av det forna kontoret. Allt kutterspån ska bort!


Btw jag köpte en ny jacka igår. För den jag hade börjar bli allt för varm nu :O

 

Av Jasmine Älvestam - 16 mars 2010 00:17

 


Älskar serien True Blood. Det är nog en av de bästa serier jag någonsin sett! Dock så kommer inte säsong 3 ut föränn 13 juni.

Ni som inte kollat på den, gör det! Ni kommer inte ångra er ^^!

Läs gärna böckerna också!

Av Jasmine Älvestam - 15 mars 2010 23:44


  

Sitter här framför datorn och tråkar ihjäl mig. Inga loots på wow, och ingen att snacka med -_- Micke är med Linnea som vanligt. Känns som om han och jag aldrig får tid för varandra, vilket suger. Önskar jag hade ett jobb så man åtminstone hade något att göra, eller att True blood kunde släppas nu så man åtminstone hade något att titta på. Men nepp, sådan tur får man inte. Skulle sitta fint med lite vampyrfilm nu =D

Vet inte ens vad jag ska skriva så tråkigt har jag xD Känns helt tomt i skallen! Ge mig små hamabeads så jag kan lägga pärlplattor =D=D


I morgon blir det ams som vanligt, jag kommer nog aldrig få ett jobb. Fast jag söker som fan. Ams kommer helt enkelt inte bli av med mig hur de än gör ^,..,^ De skulle vara billigare för dem att betala mitt körtkort än att ge mig 2500kr i aktivitetsstöd xD Aja jag ser fram emot att träffa Nicke och Madde i morgon ^^


/sayonara

Av Jasmine Älvestam - 13 mars 2010 19:24

Måste ju fan berätta vad som hände igår när jag var på väg till torvalla för att gymma. Pappa skulle ju simma med mina bröder som vanligt, så jag fick skjuts till Torvalla. När vi började närma oss VH så märkte pappa att snubben som körde bakom oss körde precis bakom arslet på oss. Så pappa sade 'Om han fortsätter sådär så kommer han krocka med oss'. Ja vad tror ni han gjorde, just precis det -_-  Dock så körde ju pappa chevan och han körde en liten skitbil ;p Så han fick våran dragkrok i fronten på bilen medan våran bil hände det inte ett piss med haha. Vilken jävla tönt. Vissa människor ska fan inte ha körkort, tur för honom dock att pappa inte tog in honom xD


//sayonara

Av Jasmine Älvestam - 13 mars 2010 16:06

 

Crap, något har hänt med min mobilkamera. Den kan inte fokusera på långt håll :s Vad fan ska jag göra nu då -_- Ingen kamera längre! Om jag inte fotograferar på kort håll dvs. Duh -_- Gief money!

Av Jasmine Älvestam - 13 mars 2010 12:45

Weho! Nu har jag gjort en ny blogg! Kommer dock ha kvar den gamla xD För de som vill läsa den rosa versionen \o/

Än så länge är denna blogg helt jävla ouppdaterad eftersom den är helt ny ^,..,^ BE PATIENT!


Igår så hängde jag med Nicklas till någon kyrka som jag inte minns vart den låg för att se hans band spela =) Det var kul att komma ut lite eftersom jag inte gör så mycket nu för tiden XD Hade också med mina vampyrtänder som jag sprang runt och flashade med mehehehe *bloood* ^,..,^ Dock så blev det positiv effect o,O PEOPLE WANT TO GET BITTEN ZOMG!

Men iaf så var deras band helt okey ^^ Även fast de siktar lågt! Eftersom deras band heter 'Sikta lägre' D:


 

Denna tjej tyckte tobbe liknade mig ;D


Hoppas alla får en fortsatt trevlig lördag ^,...,^ mreow

Tidigare månad - Senare månad

SOOKiE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Calendar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

New Stuff

Categories

Archive

My Minions

RSS

Visitors

Search in the dark

Contact the dark side

HAMA BEADS!


Ovido - Quiz & Flashcards